Składanie zamówienia
1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu.
2. Zamówienia przyjmowane są na stronie www.flyhighstore.pl
3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu.
4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w następnym dniu pracującym od zaksięgowania na rachunku bankowym wpłaty dotyczącej zamówienia.
5. Niezbędny do potwierdzenia zamówienia jest adres e-mail klienta lub numer telefonu w przypadku braku tych danych sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia.
6. Do każdego zamówienia sklep wystawia paragon lub rachunek. 
7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysyłki. Klient może wycofać złożone zamówienie mailemkontakt@flyhighstore.pl . Klient może anulować zamówienia w dowolnym momencie.
8. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i są to ceny brutto. 
9. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
10. Do zamówienia mogą zostać doliczone są koszty przesyłki, które są dodane w koszyku.
11. Przy zamówieniu za 300zł i więcej przesyłka jest gratis.
12. Wpłaty należy dokonać w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia

Realizacja zamówienia
1. Dostawa towaru odbywa się w określony w zamówieniu sposób.
2. Przesyłki dostarcza: Kurier UPS. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
3. Klient płaci za zamówienie przelewem bankowym na konto sklepu przed wysłaniem zamówienia lub za pobraniem.
4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
5.W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić klienta. 

Zwroty i reklamacje
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie  w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
2. Jeśli zwrot nastąpi w przeciągu tych 10 dni zwracamy całą kwotę zapłaconą za towar przelewem na rachunek klienta.
3. Zwracany towar nie może być używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów noszenia lub uszkodzeń.
4. Do wymiany lub zwrotu prosimy wykorzystać dołączony do paczki formularz.

Postanowienia końcowe
1. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w każdej chwili i bez konieczności uzasadniania przyczyny.
2. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sklep poinformuje o tym niezwłocznie Użytkowników poprzez publikację nowego Regulaminu.
3. W razie zmiany lub unieważnienia, wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą strony.

AGENCJA ARTYSTYCZNA FRESH-ART
SEBASTIAN DRZEWUCKI
UL. tŁOCZKA 10B/35
87-100 TORUŃ
NIP 566-251-37-18